Koperta Życia to nieoceniona pomoc dla ratowników medycznych. Dzięki niej służby medyczne będą mogły skuteczniej i szybciej udzielić pacjentowi pomocy w razie jakiejkolwiek interwencji. Przychodnia PELMED zaprasza swoich pacjentów po 65 r.ż. po odbiór Koperty Życia w swoich placówkach.
-Celem naszej akcji jest przede wszystkim pomoc osobom starszym czy schorowanym, które ze względu na swój stan zdrowia nie zawsze są w stanie udzielić pełnej informacji służbom ratowniczym – informuje Michał Kortas, Prezes Zarządu NZOZ PELMED.
W kopercie życia powinny się znaleźć wszystkie te dane, które mogą być potrzebne ratownikom medycznym na wypadek konieczności udzielenia nam pomocy: kontakt do najbliższych, informacje o przebytych chorobach, uczuleniach, rodzajach przyjmowanych leków. Należy pamiętać, aby dane zawarte w Kopercie Życia były zawsze aktualne.
-Wypełniony formularz należy przekazać do podpisu lekarzowi prowadzącemu w naszej przychodni. Zlecamy również, by do Koperty Życia dołączyć ostatnią kartę informacyjną z pobytu w szpitalu lub inne istotne dokumenty dotyczące stanu zdrowia – wyjaśnia lek. Małgorzata Murzydło – Rożyńska.
Koperta Życia w lodówce
Sama koperta powinna się znajdować w lodówce. Dlaczego akurat tam? Ponieważ to urządzenie, które jest w prawie każdym domu i najłatwiej je ratownikom zlokalizować. W przypadku schowania koperty np. do szafki lub szuflady, znacznie trudniej byłoby ją odnaleźć.
Kopertę życia należy umieścić w lodówce w widocznym miejscu , a na lodówce nakleić dołączony do Koperty Życia symbol: „ Tutaj znajduje się Koperta Życia”.
Co zrobić z otrzymaną Kopertą Życia?
1. Wypełnij kartę informacyjną i przekaż swojemu lekarzowi prowadzącemu z przychodni PELMED do podpisu
2. Włóż wypełnioną kartę informacyjną do Koperty Życia
3. Włóż Kartę Życia do lodówki w widocznym miejscu
4. Naklej na lodówce symbol „ Tutaj znajduje się Koperta Życia”
Strona sfinansowana została ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, w ramach konkursu na budowę strony internetowej oraz dostosowanie jej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Urząd Miasta i Gminy Gniew
Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew
pon., wt., czw. 7.30-15.30
śr. 7.30-17.00
pt. 7.30-14.00
tel. 58 530 79 19;
fax 58 530 79 40
e-mail: sekretariat@gniew.pl
DANE DO FAKTURY
Gmina Gniew
NIP 593 10 05 516
REGON 191675296
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /34gu04waml/skrytka